۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۶:۰۰

سرهنگ میر افضلی:

کشف نيم تن مواد مخدر در محور کوهستاني ساردوئيه

کشف نيم تن مواد مخدر در محور کوهستاني ساردوئيه

جیرفت - خبرگزاری مهر: جانشين فرمانده انتظامي جيرفت گفت: ماموران انتظامي روز گذشته در دو عمليات تعقيب و گريز 546 کيلو ترياک و حشيش را کشف و يک قاچاقچي را نيز دستگير کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد مير افضلي ظهر امروز در جمع خبرنگاران بيان کرد: ماموران انتظامي شهرستان جيرفت به منظور ارتقاء امنيت اجتماعي و مبارزه بي امان با سوداگران مرگ در جنوب استان، هنگام ايست و بازرسي و گشت زني هاي نامحسوس جاده هاي خاکي و مناطق صعب العبور، روز گذشته به يک دستگاه پژو 405 که در محور کوهستاني ساردوئيه در حال تردد بود مشکوک شده و به راننده آن دستور توقف دادند.

وي با بيان اينکه راننده خودرو بدون توجه به دستور توقف پليس با تغيير مسير و افزودن بر سرعت خود قصد فرار داشت، خاطر نشان کرد: ماموران انتظامي در يک عمليات تعقيب و گريز، سرانجام توانستند خودروي پژو 405 را متوقف کرده که در بازرسي از آن بيش از264 کيلوگرم ترياک کشف و ضبط کردند.

مير افضلي در ادامه گفت: هنوز اين عمليات به پايان نرسيده بود که يک دستگاه وانت پيکان نيز وارد ايست و بازرسي شده و با بي اعتنايي به دستور پليس، اقدام به فرار نمود؛ اما با عکس العمل سريع ماموران انتظامي، خودروي وي متوقف و در بازرسي از آن بيش از 134 کيلوگرم حشيش و 412 کيلو ترياک کشف و ضبط شد.

جانشين فرمانده انتظامي شهرستان جيرفت ابراز داشت: در اين دو عمليات، روي هم رفته بيش از 546 کيلوگرم مواد مخدر کشف، دو دستگاه وسيله نقليه توقيف و يک قاچاقچي نيز دستگير شد که به منظور پيگيري پرونده تحويل مرجع قضايي شد.
 

کد خبر 2054137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha